„Beyond matter” to podróż, która pobudza wyobraźnię i wydobywa najgłębsze emocje. Płynne, kręte linie splatają się z ostrymi geometriami i cennymi materiałami. Odważne i zdecydowane projekty wyrażają wyjątkową osobowość, unikalny paradygmat współczesnej elegancji. Kreatywna harmonia między Henge a jego projektantami, takimi jak Massimo Castagna, Ugo Cacciatorim i Isabellą Genovese, nadal łączy ze sobą wątki innowacji i poszukiwań materiałów, które wychodzą poza to, co zwyczajne. Henge ponownie współpracuje z renomowaną firmą projektową Yabu Pushelberg, wzbogacając tym samym mozaikę pomysłów, które przyczyniają się do unikalnej wizji marki.
„Poza Materią” to eksploracja wyjątkowych materiałów, zgromadzonych z każdego zakątka świata, ponieważ Henge nieustannie poszukuje ich ekspresji, autentyczności i tajemnic ukrytych w technikach ich obróbki. Niezwykłe materiały, każdy z własną cichą historią, gotowe są do ujawnienia jej tym, którzy potrafią słuchać. Dla Henge każdy szczegół to hołd doskonałości, a każde dzieło jest głęboko znaczącym doświadczeniem, poza materią.
Nowa kolekcja Henge rok podkreśla koncepcję ponadczasowego projektu w intrygujących odsłonach powstałych dzięki kooperacji z długoletnimi współpracownikami – designerami nowych produktów. Kluczowa estetyka, która jest znakiem rozpoznawczym Henge, jest w pełni reprezentowana przez tych projektantów w monumentalnych dziełach łączących tradycyjne, poszukiwane rzemiosło Made in Italy z zastosowaniem zaawansowanych technologii, które nadają kształt ich pomysłom – nawet tym najbardziej skrajnym.
W ŚWIECIE NOWOŚCI
Wśród prezentowanych nowości, Henge przedstawia trzy nowe lampy, które zawsze stanowią istotny element każdej kolekcji i przypominają o oświetleniowych początkach firmy.
Spyder X jest ewolucją ikonicznej lampy Spyder z 2022 roku. Jej przenikające się linie nadają otoczeniu wyjątkowy, przemysłowy szyk, do którego często nawiązuje estetyka marki. Gatsby natomiast to nowa wersja klasycznego żyrandola w stylu rock, który bawi się cieniami w trójwymiarowy i wyrafinowany sposób. Legacy to technologicznie zaawansowane i regulowane oświetlenie LED, które zapewnia oświetlenie 360° stopni.
W tej rozświetlonej przestrzeni czas na głównych bohaterów – meble, których forma zawsze balansuje na granicy designu i sztuki.
Nowy stolik kawowy Muse w pełni odzwierciedla filozofię marki. Sztywny design nóg jest w kontraście z falistymi liniami pod blatem, które nie są ukryte, ale stanowią integralną część projektu.
Sofa Gentle, o gładkich liniach, miękkich kształtach i elementach wybranych ze względu na ich kompatybilność jest zaprojektowana tak, aby przyciągać uwagę zarówno w dużych, jak i małych przestrzeniach.
WZAJEMNE PRZENIKANIE FORM
Wszystkie elementy składające się na nową kolekcję Henge, zostały zaprojektowane tak, aby stanowić uzupełnienie dla siebie nawzajem poprzez kontrastujące linie i wyjątkowe materiały. Można je wykorzystywać oddzielnie i łączyć harmonijnie, dostosowując się do różnych stylów i estetyk dzięki sporej dozie elastyczności stylu Henge. Każdy z nowych projektów czerpie inspirację z nieoczekiwanego – od magii, która pojawia się podczas podróży, po odkrycia wynikające z wymiany opinii, lub po prostu przez autentyczne przeżycie chwili.
„Jesteśmy dumni z braku ograniczeń, nie jesteśmy marką związaną z standardowym procesem produkcji czy zastosowaniem konkretnego materiału. Nasze umysły są wolne do tworzenia, ponieważ możemy pracować z dowolnym materiałem, dowolną technologią i dowolnym kształtem.” – Paolo Tormena, CEO Henge.
Kolekcja ta potwierdza zobowiązanie firmy do projektowania wnętrz, które doskonale łączą się z architekturą. Systemy oświetleniowe znakomicie wypełniają przestrzenie, a HK „Kuchnia Henge” dostarcza nieoczekiwanych i rzeźbiarskich elementów. Systemy boazerii również kryją w sobie ukryte niespodzianki. Wszystkie te cechy są bardzo łatwo dostosowywalne, co sprawia, że każdy dom Henge jest wyjątkowy i rozpoznawalny.
W trakcie swojego kilkunastoletniego istnienia Henge stało się nowym punktem odniesienia dla całej branży wysokiej jakości projektowania wnętrz. Firma zdolna do zaspokojenia wymagającej klienteli i różnych stylów życia na całym świecie, stała się swoistym laboratorium badawczym, w którym kreatywność znalazła się w samym centrum DNA marki.