Design to nie jest ćwiczenie ze stylu
– mawia Massimo Castagna, dyrektor kreatywny Henge
Design marki Henge oscyluje wokół ekspresji rozumianej jako funkcjonalność zgodna z potrzebami współczesnego życia oraz z jego przemianami kulturowymi, przy czym jest zupełnie wyzwolony z niewolnictwa formy.
Patyna w wersji de luxe
Naturalne materiały szlachetnie się starzeją nadając kolejne wymiary artystycznie formowanym produktom Henge. Ręczna obróbka została wyniesiona do rangi sztuki wysokiej, dzięki czemu produkty są wyjątkowe i niepowtarzalne. Patyna czasu stanowi dodatkowy pierwiastek, który wzmacnia ekspresyjną moc szlachetnych form i uwydatnia ich piękno, sprawiając, że zyskują nową jakość wraz z upływem czasu.
Dzieła sztuki użytkowej
Henge z rozmysłem kształtuje swoją tożsamość wpisując w nią element artyzmu, który na pierwszy rzut oka przyćmiewa funkcjonalność. Ale nic bardziej błędnego – produkty marki to prawdziwe dzieła sztuki użytkowej, zbalansowane między funkcją a ich wymiarem estetycznym.
Styl ewoluujący
Styl Henge nie jest z góry ustalony, jest wynikiem ciągłych prac badawczych i reinterpretacji, ewolucji i wrażliwości projektantów. Jest to kryterium pracy, które zrodziło Henge i jest prawdziwym DNA firmy. Henge unika wszelkiego manieryzmu i formalizmu, jej kierunek artystyczny jest reakcją na czas, miejsce i życie, które coraz bardziej staje się nieformalne i osobiste. To nowoczesne myślenie o wnętrzu domu oparte o grę kontrastów.